fredag 21. oktober 2016

Høstens loppemarked

Høsten har gått veldig fort, både på korpsfronten og ellers.

I midten av september hadde korpset loppemarked.
Ett dugnadsarrangement, hvor vi som foreldre må bidra.

Vi fikk oversikt over hva som skulle gjøres og når, og fikk selv melde fra om når vi hadde mulighet til å bidra.
Siden jeg for tiden er arbeidledig hadde jeg mulighet tilå bidre når det var behov, så jeg ble satt opp både på mottak av lopper en kveld den uka loppemarkedet skulle være, i tillegg til at jeg skulle bake muffins og bidra med salg på søndagen.
Dette så jeg fram til, og gledet meg til å bidra for å få inn penger til korpset.

Men sånn ble det ikke for vår del i høst.
Midt oppi dette mistet jeg min bestefar og guttene mistet sin oldefar, med at det fører med seg. Det var mange tanker og spørsmål, og fokuset var å dra i begravelse og tilbringe noen dager sammen med familien.
Vi var riktignok tilbake i byen lørdag ettermiddag, men vi var da slitne og hadde bare behov for å roe helt ned. Så jeg slapp unna oppgavene denne gangen, men er klar for å bidra neste gang.

Og loppemarkedet gikk veldig bra, det kom inn masse flotte lopper, og det ble meldt om veldig godt salg, så det gleder vi oss over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar